Στοιβαγμένοι Εβραίοι
Γυρνώντας με το ΚΤΕΛ μετά το Ρίο μας έβαλε ταινία ο οδηγός, το Charlotte Gray. Δεν την είχα ξαναδεί την ταινία, πολύ μου άρεσε η Κέιτ Μπλάνσετ και γενικά ωραία η ταινία.
Σήμερα ήρθα στη δουλειά με λεωφορείο και μετρό. Τέτοιο στρίμωγμα δεν έχω ξαναπετύχει (στο λεωφορείο). Άνθρωποι να προσπαθούν να βγουν, άνθρωποι να προσπαθούν να μπουν, σε κάθε στάση άντε και λίγο περισσότεροι, μπροστά μπροστά μια μάνα με δυο παιδάκια στριμωγμένα…
Μη μας δείχνετε άλλες ταινίες με Εβραίους στον Β’ΠΠ. Ειλικρινά δεν μπορώ να συγκινηθώ επειδή τους στριμώξανε σε κάτι τραίνα και τους πηγαίνανε. Οι Αθηναίοι το ζουν καθημερινά και τους αρέσει, αφού συνεχίζουν να το κάνουν αδιαμαρτύρητα.
Εγώ, από αύριο, και πάλι πετάλι.
Πέρα από την πλάκα, πρέπει να είσαι πολύ φτωχός για να πάρεις λεωφορείο και να μην πάρεις ένα ΙΧ. Ή να μην έχεις καμία αξιοπρέπεια για να τσαλακώνεσαι μ’αυτόν τον τρόπο.
Νοέμβριος 12, 2007 σε 1:02 μ.μ
Χμμμμμ… εδώ θα διαφωνήσουμε.
Δεν πρεπει να εισαι πολύ φτωχός για να πάρεις και να διατηρείς ένα αυτοκίνητο. 7.000 που μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο + βενζίνες, σέρβις, ασφάλειες, το parking που οπωσδήποτε χρειάζεσαι αν δουλεύεις στο κέντρο (εκτός και αν δεν έχεις πρόβλημα να αργείς μίσή-μία ώρα στη δουλειά σου) κτλ. δεν είναι ασήμαντο χρηματικό ποσό ακόμα και αν τα οικονομικά σου σου επιτρέπου να ζεις μία άνετη ζωή.
Φυσικά και έχουμε αξιοπρέπεια και φυσικά δεν μας αρέσει να μετακινούμαστε έτσι!!! Το πρόβλημα κατά την άποψή μου είναι ότι η Αθήνα έχει πολύ περισσότερους κατοίκους από ότι έπρεπε. Δηλαδή το μετρό το πρωί περνάει κάθε 3-5 λεπτά και είναι πάντα γεμάτο. Το να έχει δρομολόγιο κάθε ένα λεπτό φαντάζομαι ότι είναι αδύνατο. Επίσης, σε περίπτωση που βάλουν διπλάσια λεωφορεία θα αυξηθεί και η κίνηση. Εγώ νομίζω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση μεγαλύτερη σημασία έχει η αποκέντρωση.
Νοέμβριος 12, 2007 σε 1:13 μ.μ
Θα συμφωνήσω με το ggl για την αποκέντρωση.
Σε όλη την ευρώπη, τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι τρόπος ζωής, τα μετρό σε πάνε παντού και ο μόνος λόγος γαι να κυκλοφορήσεις με το αυτοκίνητο στο κέντρο π.χ. του λονδίνου, της Βαρκελώνης ή του Μιλάνου, είναι αν θέλεις να μεταφέρεις κάτι *δικό σου* που δεν θες να το βάλεις στο μετρό ή να το εκθέσεις σε κοινή θέα, λογου χάρη ένα πίνακα ή ένα (χμ χμ και χμ) γυμνό κορμί.
Νοέμβριος 12, 2007 σε 1:26 μ.μ
Ε,χμ, γουάτ αμπάουτ πολούσιον?
Ένας φτωχός πλην τίμιος, καθημερινά παστωμένος, χρήστης λεωφορείων…
Νοέμβριος 12, 2007 σε 3:32 μ.μ
παιδιά για να μην παρεξηγηθώ, υποστηρίζω τα ΜΜΜ και τα οικολογικά μέσα μεταφοράς όπως το ποδήλατο, απέναντι στην παράνοια του ΙΧ που όλα περνάνε και έχουν μέσα έναν μόνο οδηγό.
Απλά πήρα λεωφορείο σήμερα να έρθω στη δουλειά και δεν το αντέχω! Είναι εξευτελισμός σκέτος. Χίλιες φορές το ποδηλατάκι μου που είναι τελικά το πιο γρήγορο μέσο για να πάω στη δουλειά μου. 4-5 χιλιόμετρα, 15-25 λεπτά, σταματάω μόνο σε κόκκινο και σε τροχονόμο και προσπερνάω στιβαγμένους εβραίους, βολεμένους ΙΧήδες, ξεροσταλιασμένους στις στάσεις, πεζούς ακροβάτες και όλες τις ράτσες της Κηφισίας.
@ggk: οκ επομένως για να πάρεις ΜΜΜ σημαίνει ότι δε σου φτάνουν τα λεφτά για ΙΧ. Πάντως η αδερφή μου νομίζω ότι έχει ένα μεταχειρισμένο με 2-3 χιλιάρικα το πήρε για να κάνει τη δουλειά της (δεν πήρε τα ποδηλατικά μου γονίδια).
@Mantalena: δεν διαφωνώ, κι εμένα μου αρέσουν τα ΜΜΜ σαν φιλοσοφία. Ίσως αν η κυβέρνηση να στηρίζεται υπερβολικά στα έσοδα από τη φορολόγηση των καυσίμων για να κάνει κάτι καλό.
@Γιώργο: Ε εντάξει πόσοι παίρνουν ΜΜΜ από οικολογική συνείδηση; Οι κωλόγριες που φωνάζουν “ένα βηματάκι παραμέσαααα” πάντως δεν νομίζω.
Νοέμβριος 12, 2007 σε 4:33 μ.μ
Όχι, δεν είναι ότι δεν έχω αυτοκίνητο επειδή δεν το αντέχω οικονομικά. Απλά δεν το θεωρώ σωστή λύση.
Επιμένω στο ότι το σφάλμα είναι ο υπερπληθυσμός και ότι η λύση είναι η αποκέντρωση και όχι η αγορά αυτοκινήτου από κάθε άτομο που το αντέχει οικονομικά.
Νοέμβριος 12, 2007 σε 7:19 μ.μ
οπότε μέχρι να γίνει η αποκέντρωση τι θα κάνεις θα ταλαιπωρείσαι με τα ΜΜΜ; αν το αντέχεις μπράβο σου, σίγουρα είναι πιο σωστό αυτό από το να πάρεις ΙΧ.
Νοέμβριος 13, 2007 σε 9:25 μ.μ
Καλησπερα. Ρε παιδιά υπάρχει και η μέση λύση.. Ούτε ποδήλατο (που προϋποθέτει και κάποιους μυς, άσε το καυσαέριο που τρως τις στιγμές που η καρδιά χτυπάει 120αρια), ούτε αυτοκίνητο-προέκταση-αντικατάσταση του οικιακού ασύλου που παραβιάζεται από την παντόφλα κάθε είδους που τρώει ο καθείς από συμβίους. Μηχανάκι. Φθηνό, οικονομικό, οικολογικό και υπό προϋποθέσεις ασφαλές (είναι πιο ασφαλές το ποδήλατο από το μηχανάκι στις δεδομένες συνθήκες;
Νοέμβριος 13, 2007 σε 9:27 μ.μ
και ασφαλώς γρηγορότερο από τα υπόλοιπα..
Νοέμβριος 14, 2007 σε 12:06 π.μ.
“δεν έχω αυτοκίνητο επειδή δεν το θεωρώ σωστή λύση”
Μoi aussi!
“Μηχανάκι. Φθηνό, οικονομικό, οικολογικό και ασφαλώς γρηγορότερο από τα υπόλοιπα”
Μoi aussi!
Για να καταλάβετε, κάνω μέσο όρο 80 χλμ τη μέρα - με τη μικρότερη διαδρομή 20κάτι και τη μεγαλύτερη 30 χλμ. Αν τα έκανα με αυτοκίνητο ή αλλάζοντας ΜΜΜ, δεν θα μου έφταναν 24 ώρες.

Με το 110cc μηχανάκι μου έκανα τα 30 χλμ για Ραφήνα σε 35 λεπτά… Με το 400 σε κάτι λιγότερο από μισή ώρα…
Νοέμβριος 14, 2007 σε 1:47 π.μ.
Σωστά. Μηχανάκι. Με άλλα λόγια:
* Ανάποδα σε μονόδρομο.
* 40%+ της πορείας πατώντας τη διαχωριστική γραμμή ή ακόμα καλύτερα ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ.
* 20%+ της πορείας σε πεζοδρόμια ή πεζόδρομους
* Σφήνες και ζιγκ-ζαγκ ανάμεσα σε σταματημένα ΙΧ για να φτάσεις μπροστά μπροστά στο φανάρι.
* Παραβίαση STOP και κόκκινου σηματοδότη σωρηδών.
Χωρίς τουλάχιστο ένα (θα έλεγα βασικά σχεδόν ΟΛΑ) από αυτά ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν είσαι πιο γρήγορος απο ΙΧ. Το ποδήλατο είναι απείρως καλύτερο από το μηχανάκι, γιατί πέρα από την άσκηση (ΣΙΓΑ ΤΟΥΣ ΜΥΕΣ που θες για ποδήλατο, αν δε μπορείς να κάνεις ποδήλατο και είσαι 16-35 έχεις σοβαρότατο πρόβλημα), περιορίζει και την ασύδοτη μαλακία του “έχω πιο ευέλικτο όχημα οπότε ποιός με πιάνει”.
ΟΚ, now flame away.
Νοέμβριος 14, 2007 σε 9:09 π.μ.
Τώρα δε θα κάτσω να συγκρουστώ μαζί σου για το αν το μηχανάκι είναι καλύτερο από το ποδήλατο και σιγά μην ψάξω τη eurostat για να σου το αποδειξω. Κοιτάζω, λοιπόν, το σοβαρό μου πρόβλημα (που δε μ’ αφήνει να πηγαίνω Μαρούσι - Ελευσίνα με ποδήλατο) και θα κάνω stretching και ποδήλατο στο σπίτι για να περιορίσω τη μαλακία του “πιο ευέλικτου οχήματος”. Αν μη τι άλλο, περίμενα σοβαρότερη τοποθέτηση..
Νοέμβριος 16, 2007 σε 4:47 μ.μ
Tάσο, μην τον συνερίζεσαι. Θα πέρασε πολλές ώρες παγιδευμένος στο αμαξάκι του ο άνθρωπος!
Νοέμβριος 16, 2007 σε 6:38 μ.μ
LULZ U TEH FUNNEH.
Ζω σε μια πόλη με 7 εκατομμύρια κατοίκους και 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα, με αυτοκινητόδρομους 8 λωρίδων ανά κατέυθυνση και λεωφόρους με 5 λωρίδες. Η απόσταση από το σπίτι στη δουλειά είναι 3.5 μίλια και την κάνω σε 10 λεπτά, 20 με κίνηση Με το ποδήλατο είναι 35.
Νοέμβριος 16, 2007 σε 10:10 μ.μ
Να δω πως θα είναι τα πνευμόνια σου σε λίγα χρόνια thanos.. Και δε το λέω σαν δικαιολογία για να μη χρησιμοποιήσω ποδήλατο αλλά ξεχνάς κάτι σημαντικό. Όταν είσαι με το ποδήλατο, τις παραβάσεις που ανέφερες δε τι κάνεις; Και δεν αναφέρομαι στο αν είναι παράνομο ή όχι αλλά στο ότι είναι το ίδιο, αν όχι πιο επικίνδυνο. Μακάρι να ζούσαμε όλοι σε πόλεις σαν το Άμστερνταμ, αλλά δυστυχώς ανάλογα με τις συνθήκες πρέπει να προσαρμόζεις και τη ζωή σου…
Νοέμβριος 16, 2007 σε 10:14 μ.μ
Mantalena Parianos αν o thanos μου έθετε ορθότερα επιχειρήματα, θα πήγαινα να αγοράσω ποδήλατο. Αλλά δεδομένων των συνθηκών ποδήλατο κάνω μόνο στη.. θάλασσα
Νοέμβριος 16, 2007 σε 11:13 μ.μ
Μενω κοντα στη θαλασσα με ποσοστο καπνιστων < 10% και με απαγορευμενο το καπνισμα σε δημοσιους κλειστους χωρους. Οποτε τα πνευμονια μου δεν εχουν κανενα προβλημα σε αντιθεση με τους περισσοτερους Ελληνες
Μαϊμουδιες και παρανομιες στους δρομους εδω γινονται δυσκολα, ειτε εχεις ποδηλατο ειτε νταλικα, γιατι απλουστατα ο νομος τηρειται και τα προστιμα ειναι μεγαλα. Οταν τρως $100 προστιμο για παραβιαση κοκκινου ΩΣ ΠΕΖΟΣ, ε τοτε το σκεφτεσαι να κανεις το μαγκα
Ειναι εντυπωσιακο οτι το επιχειρημα σου για τη θεση μηχανακι > ποδηλατο ειναι: “Ε ΕΙΜΑΙ ΜΕΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΟΠΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ”. LULZ. Αυτό είναι ένα copy-paste ελληνικό επιχείρημα 3ης δημοτικού που συναντάται συνεχώς με διάφορες παραλλαγές στη σύγχρονη νεοελληνική κοινωνία.
Νοέμβριος 16, 2007 σε 11:26 μ.μ
Παρα πολύ όμορφα Thanos και ειλικρινά χαίρομαι. Τότε μάλλον δε ξέρεις ότι στην Αθήνα οι ρύποι, τις ωρες αιχμής, βαράνε κόκκινα. Σύμφωνα μ’ αυτό πιστεύω ότι εύκολα μπορείς να συμπεράνεις το πόσο μπορεί να καταπονεθεί το αναπνευστικό σου κυκλοφορόντας μέσα σε ένα τέτοιο χάος με ποδήλατο. Αυτό που λέμε είναι ότι η Αθήνα, αλλά και κάθε πόλη σαν την Αθήνα, ΔΕΝ ενδείκνυται για χρήση ποδηλάτου. Πως να το κάνουμε; Άμα ζούσαμε στο πανέμορφο, τεράστιο στρουμφοχωριό που έχεις την τύχη να ζεις εσύ κι εμείς ποδήλατο θα χρησιμοποιούσαμε! (όχι μόνο λόγω της μόλυνσης, αλλά και χιλίων άλλων λόγων)
Όσο για το επιχείρημα που αναφέρεις, αν ούτε το μηχανάκι παρανομούσε, ούτε το ποδήλατο, το μεν πρώτο θα έφτανε μαζί με το ΙΧ και το 2ο μετά από καμιά ώρα. Και τώρα που το σκέφτομαι, δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι οπότε τα ποδήλατα είναι εκ των πραγμάτων παράνομα :Ρ (καλα, στο τελευταίο αστειεύομαι)
Νοέμβριος 17, 2007 σε 1:24 π.μ.
έγινε μία διόρθωση στο σχόλιο του Thanos γιατί το χαζοwordpress έτρωγε το κείμενο μεταξύ < και >… ήθελε να τα γράψεις ως < και > αντίστοιχα: τρελό μπαγκ…
@Τάσος: υποθέτω πως όντως ο οργανισμός μου δέχεται περισσότερους ρύπους καθώς ποδηλατώ επειδή πρέπει να παίρνω περισσότερες ανάσες αλλά και πάλι δεν ξέρω πόσο αυτό επιβαρύνει ή αν είναι αμελητέο.
Νοέμβριος 17, 2007 σε 4:55 π.μ.
Καλημέρα Null. Για να σου απαντήσω, είναι χαρακτηριστικό αυτό που είπε γιατρός σε ηλικιωμένο καρδιακό ασθενή του ενώπιον μου, ο οποίος ζήτησε τη γνώμη του στο κατα πόσο θα έπρεπε να περπατά για να δυναμώσει την καρδιά του. “Πολύ”, είπε, “αλλά όχι στο κέντρο”..
Νοέμβριος 19, 2007 σε 7:54 π.μ.
Ρε παιδιά, το θέμα είναι αν κατάλαβα καλά πόσο βλαβερό είναι το κέντρο της πόλης; Ε, τότε συμφωνούμε!
Εμένα πάλι μου τη δίνει να παίρνουν ως δεδομένο ότι επειδή οδηγώ μηχανάκι θα κάνω παρανομίες. Αυτό μυο θυμίζει την αντιμετώπιση που έχουν κάτι γιαγιούλες. Και νομίζω ότι το σχόλιο του Thanos αυτό ακριβώς έδειξε: προκατάληψη.
ΥΓ.
Για να εξηγηθώ κιόλας: δεν έχω χειρότερο από τα μηχανάκια που κλείνουν διαβάσεις πεζών, περιμένοντας να τους κορνάρουν στο πράσινο για να ξεκινήσουν και δεν το κάνω ποτέ.
Έχω δει όμως αρκετούς ποδηλάτες που το κάνουν.
στόσο ΔΕΝ θα το ανάφερα ποτέ, γιατί θεωρώ ότι δεν είναι αυτό που χαρακτηρίζει την πολιτική πράξη του να οδηγείς ποδήλατο τη σήμερον, και σε μια πόλη αφιλόξενη γι’ αυτό, όπως η Αθήνα.
Εσύ όμως, στήριξες ολκληρο σχόλιο πάνω στο ότι “ΟΚ μπορεί να είστε πιο γρήγοροι αλλά είναι επειδή παρανομείτε”, πράγμα που ΦΥΣΙΚΑ δεν ισχύει. Γιατί στη Ραφήνα και στο Κορωπί που δουλεύω, ΔΕΝ μπορω΄να παω με ποδήλατο ρε φίλε μου, γι΄αυτό.
Βαλτο να δουλέψει λίγο.